26.11.2015 | 12:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Prodlení v podnikatelské praxi

Podnikatelé se při své podnikatelské činnosti neobejdou bez objednávání a dodávání zboží a provádění zakázkové činnosti. Tento proces však často neprobíhá idylicky a obchodní partneři nebo zákazníci se dostávají do prodlení. Většina podnikatelů si vybaví v první moment nezaplacené faktury, ale prodlení se týká také nedodaného zboží nebo nedokončených zakázek.

Dlužníkem se však může stát i druhá smluvní strana, pokud zboží nebo zakázku včas nepřevezme. V některých případech je nutné zaslat oficiální oznámení, jindy zase poskytnout dodatečnou lhůtu nebo odstoupit od smlouvy. V rámci tohoto článku se dozvíte, jak správně prodlení řešit.

Text Mgr. Tomáš Liškutín
advokátní kancelář

Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu Zahradnictví 02/2015

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down