15.09.2023 | 10:09
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Oceněním Regionální potravina se v Libereckém kraji pyšní také česnek paličák

Ocenění značkou kvality Regionální potravina si z rukou ředitele regionálního odboru SZIF Aleše Sobela a náměstka ministra zemědělství Radka Lanče převzalo na Dni regionálních potravin Libereckého kraje devět lokálních producentů. Mezi oceněnými je například výrobek Jeroným BIO zrající sýr od Ladislava Stehlíka, Žitnopšeničný kvasový chléb od Lukáše Maška či Griliáš z cukrárny Radky Mayerové. V Libereckém kraji letos soutěžilo 93 produktů od 33 výrobců.

Velmi si vážíme ocenění od všech lidí, kteří vnímají hodnotu naší práce. Držitelem značky Regionální potravina Libereckého kraje je nově náš ovčí sýr, což je milé ohodnocení té nesmírné práce, která za ním stojí. Obecně nemáme žádná očekávání a o to je to příjemnější. Širší veřejnost vnímá značku Regionální potravina, jako záruku vysoké kvality, a to je moc dobře. Díky získanému ocenění a propagaci se nám otevírá cesta k dalším potenciálním zákazníkům, kteří se zajímají o původ a kvalitu potravin, konstatovala s hrdostí Monika Sabáčková z Ovčí farmy a sýrárny Sabáčkovi.

O soutěži


Soutěž probíhá ve všech krajích České republiky s výjimkou Prahy. O značku Regionální potravina mohou soutěžit producenti zemědělských a potravinářských výrobků, kteří mají nejvýše 250 zaměstnanců. Oceněný výrobek pak získává právo užívat značku Regionální potravina zdarma po dobu čtyř let. „Označení Regionální potravina vnímám jako jednu z našich konkurenčních výhod. Značka nám na školních výrobcích rozhodně pomáhá při jejich propagaci. Věřím, že i veřejnost si uvědomuje, že výrobky od našich studentů jsou konkurenceschopné a zcela právem toto označení nesou,“ uvedl Miroslav Kudrna ředitel Střední školy hospodářské a lesnické Frýdlant, která je již několikanásobným držitelem ocenění.
„Ocenění si moc vážíme a je pro nás určitým symbolem toho, že děláme svou práci dobře. Také nám dává jistý prodejní argument pro naše zákazníky a je pro ně garancí kvality. Očekáváme rozšíření povědomí o naší značce a zvýšení prodeje v souvislosti s marketingovými aktivitami navázanými na oceněné výrobky. Jsme moc rádi za možnost účastnit se různých prodejních akcí v rámci společné prezentace regionálních potravin,“ přiblížila své pocity z vítězství Eva Jiřičková
z farmářského řeznictví MASS.NA
Regionální potravina je projektem Ministerstva zemědělství. Státní zemědělský intervenční fond značku administruje. Jedním z nejviditelnějších marketingových nástrojů je podpora značky v médiích. Například v pořadech: Kluci v akci, Pečení na neděli či Herbář. Pravidelně se značkou Regionální potravina můžete setkat v časopisech Apetit, Gurmet, Forbes a na významných akcích, jako jsou dožínky na Letné, vinobraní na Pražském hradě a Země živitelka. Podrobnosti o soutěži
jsou dostupné na webových stránkách regionalnipotravina.cz.

Zdroj: SZIF

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down