26.09.2006 | 10:09
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Zelenina a ovoce jako prostředek bezpečného sexu

Německo prožívá netradiční reklamní kampaň, zaměřenou na prevenci proti nemoci AIDS. Z 79 návrhů kampaní a přibližně 700 motivů, které navrhli studenti z dvanácti institutů v Německu, vybrala profesionální porota společnosti BZgA návrh, který zobrazuje šest různých motivů ovoce a zeleniny, na které je navlečený kondom.

„Ovocno–zeleninová“ kampaň odstartovala v květnu letošního roku s dvojsmyslným heslem „Mach´s mit!“ – „Dělej to s námi!“ nebo „Spolupracuj!“. Cílem této kampaně je především podpořit ideu nadnárodní kampaně„Nedej AIDS žádnou šanci“, která běží již od roku 1987 a zaměřuje se na to, aby byl kondom chápán jako předmět běžné denní potřeby – a to jak z hlediska soukromého života, tak z hlediska vnímání na veřejnosti.
Po celém Německu je na bilboardech, plakátech, letácích a nálepkách k vidění mimo výživného obrázku také text, který informuje o zásadách bezpečného sexu. Různé druhy ovoce a zeleniny ozdobené gumovým skafandrem mají podle autorů vítězných návrhů jednak podpořit dojem samozřejmosti a pak také chuť k jídlu. Jak je vidět, láska přece vždy procházela žaludkem!

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down