Regionální potravina a BIO kampaň uspěly na IMC CzechAwards
Státní zemědělský intervenční fond se zúčastnil slavnostního předávání cen IMC Czech Awards. Tato prestižní ocenění každoročně uděluje odborná porota v oboru marketingové komunikace. Letos bylo oceněno celkem 28 projektů v oblasti direct marketingu a hned dvě bronzové medaile v kategorii Veřejný zadavatel byly uděleny kampaním na podporu kvalitních potravin.
První z oceněných projektů značky Regionální potravina nazvaný "Dárek, který chutná" představuje pilotní formu komunikační kampaně realizovanou ve spolupráci s online obchodem Košík.cz. Vánoční kampaň inspirovala spotřebitele k pořízení atraktivního vánočního dárku ze sousedství – bedýnky "Dárek, který chutná" obsahující nejkvalitnější lokální potraviny označené logem Regionální potravina. Kampaň reprezentuje jedinečný příklad, kdy veřejná instituce pomocí moderního marketingu efektivně podporuje lokální produkci. Naše snaha o propojení inovativních technologií s tradičními postupy a péčí o životní prostředí přinesla nejen vynikající výsledky, ale také posílila povědomí o značce Regionální potravina a podpořila zájem o lokální výrobce. Kampaň vznikla ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství a marketingovou agenturou Momentum Czech Republic. Projekt "Kupujte bio: Posílení značky v náročném roce" zase reagoval na rostoucí zájem o biopotraviny a produkty ekologického zemědělství na českém trhu. V rámci kampaně byly podporovány značky "biozebra" a "biolist", které jsou jedinými certifikovanými značkami garantujícími původ potravin v souladu s platnými zákony o ekologické produkci. Komplexní marketingová kampaň zahrnovala široké spektrum aktivit, které měly zajistit maximální dosah a efektivitu v komunikaci s cílovou skupinou.
Jako součást projektu byl také úspěšně zaveden program QR receptů, které usnadňují zákazníkům nákup bio hovězího masa. Na obalech bioproduktů jsou umístěny nálepky s QR kódy, pomocí nichž spotřebitelé mohou nalézt až 50 originálních receptů. Tato inovativní a praktická funkce pomáhá zákazníkům získat dostatek informací při výběru bioproduktů a inspiruje je při přípravě jídel. Projekt s QR kódy přispěl k posílení povědomí o důležitosti biovýrobků a usnadnil spotřebitelům nákupní proces. Projekt vznikl ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství, Svazem ekologických zemědělců a agenturou Media Age. Jejich zapojení a odborné znalosti přispěly k úspěchu tohoto inovativního projektu.
Ceny IMC Czech Awards mají za cíl ocenit to nejlepší z českého integrovaného marketingu, především pak kampaně, které využívají široké spektrum marketingových forem. Soutěž dává reklamním profesionálům a agenturám možnost porovnat své síly. Klíčovým faktorem hodnocení je vyváženost každé kampaně, přičemž se klade důraz na jasnou a relevantní strategii, kreativní myšlenku, profesionální provedení a prokazatelné výsledky.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!