07.07.2023 | 02:07
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Regionální potravina a BIO kampaň uspěly na IMC CzechAwards

Státní zemědělský intervenční fond se zúčastnil slavnostního předávání cen IMC Czech Awards. Tato prestižní ocenění každoročně uděluje odborná porota v oboru marketingové komunikace. Letos bylo oceněno celkem 28 projektů v oblasti direct marketingu a hned dvě bronzové medaile v kategorii Veřejný zadavatel byly uděleny kampaním na podporu kvalitních potravin.

První z oceněných projektů značky Regionální potravina nazvaný "Dárek, který chutná" představuje pilotní formu komunikační kampaně realizovanou ve spolupráci s online obchodem Košík.cz. Vánoční kampaň inspirovala spotřebitele k pořízení atraktivního vánočního dárku ze sousedství – bedýnky "Dárek, který chutná" obsahující nejkvalitnější lokální potraviny označené logem Regionální potravina. Kampaň reprezentuje jedinečný příklad, kdy veřejná instituce pomocí moderního marketingu efektivně podporuje lokální produkci. Naše snaha o propojení inovativních technologií s tradičními postupy a péčí o životní prostředí přinesla nejen vynikající výsledky, ale také posílila povědomí o značce Regionální potravina a podpořila zájem o lokální výrobce. Kampaň vznikla ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství a marketingovou agenturou Momentum Czech Republic.
Projekt "Kupujte bio: Posílení značky v náročném roce" zase reagoval na rostoucí zájem o biopotraviny a produkty ekologického zemědělství na českém trhu. V rámci kampaně byly podporovány značky "biozebra" a "biolist", které jsou jedinými certifikovanými značkami garantujícími původ potravin v souladu s platnými zákony o ekologické produkci. Komplexní marketingová kampaň zahrnovala široké spektrum aktivit, které měly zajistit maximální dosah a efektivitu v komunikaci s cílovou skupinou.

Jako součást projektu byl také úspěšně zaveden program QR receptů, které usnadňují zákazníkům nákup bio hovězího masa. Na obalech bioproduktů jsou umístěny nálepky s QR kódy, pomocí nichž spotřebitelé mohou nalézt až 50 originálních receptů. Tato inovativní a praktická funkce pomáhá zákazníkům získat dostatek informací při výběru bioproduktů a inspiruje je při přípravě jídel. Projekt s QR kódy přispěl k posílení povědomí o důležitosti biovýrobků a usnadnil spotřebitelům nákupní proces. Projekt vznikl ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství, Svazem ekologických zemědělců a agenturou Media Age. Jejich zapojení a odborné znalosti přispěly k úspěchu tohoto inovativního projektu.

Ceny IMC Czech Awards mají za cíl ocenit to nejlepší z českého integrovaného marketingu, především pak kampaně, které využívají široké spektrum marketingových forem. Soutěž dává reklamním profesionálům a agenturám možnost porovnat své síly. Klíčovým faktorem hodnocení je vyváženost každé kampaně, přičemž se klade důraz na jasnou a relevantní strategii, kreativní myšlenku, profesionální provedení a prokazatelné výsledky.*

Zdroj: SZIF

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down