Pravidelně každým rokem navštěvujeme mezinárodní školkařský veletrh Plantarium v nizozemském Boskoopu. Ani letos jsme veletrh neopomněli a přinášíme nové poznatky ze školkařského sektoru. Hlavní téma ročníku 2014 bylo Connect (propojení) a odráželo se doslova na každém kroku.
Směr, kterým se ubírá obchod na školkařském poli, koresponduje s obecným trendem návratu k přírodě. Již několik let se neustále hledají cesty, jakým způsobem zaujmout zákazníka. Obecně lze říci, že trh je prakticky nasycen a je nezbytné hledat jiné cesty podpory prodeje. Termín přidaná hodnota produktu je tak jedním z nejskloňovanějších. Hlavním poznatkem z veletrhu je skutečnost, že přidaná hodnota produktu, například ve formě atraktivního obalu, sama o sobě nestačí.*
Text a foto Daniela Urešová
Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu Zahradnictví 9/2014