Roky příprav vyústily v unikátní, inovativní systém zvyšující úroveň vzdělanosti zaměstnanců, ale i informovanosti zákazníků o prodávaném sortimentu. Peak Retail nabízí cenově dostupné a plně integrované řešení pro měnící se dotykové obrazovky, tablety a chytré telefony.
Dnešní spotřebitel má extrémně vysoké požadavky na výrobky, služby ale i zážitek z nakupování. Trendem jsou sice on-line nákupy, ale popravdě řečeno, nakupování je a bude i nadále oblíbenou aktivitou ve volném čase. Prodejní místo by mělo fungovat jako showroom aktivně a pozitivně informující zákazníka o nabízeném sortimentu a motivovat jej k nákupu přímo v obchodě. Klíčem k úspěchu je dostatečná informovanost, v opačném případě hrozí riziko ztráty zákazníka.
Text a foto
(lap)
Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu Zahradnictví 9/2014