04.03.2005 | 10:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Živá reklama

V obchodě vyhraďte místa pro zvláštní květiny – orchideje, sukulenty, truhlíkové nebo pokojové rostliny. Příkladem může být Globba nebo Tacca. Ačkoli nejdou příliš na odbyt, mohou dobře posloužit k navázání hovoru, protože vzbuzují zájem zákazníků.

Využijte je jako živou reklamu. O takovémto zboží musíte vědět co nejvíce, povězte zákazníkům, o jaké rostliny se jedná, odkud pocházejí, čím jsou zvláštní. Rada: řadu informací můžete nalézt i na internetu.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.