08.03.2007 | 10:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Mýtus a logo

Najít zemědělskou techniku se zvířecím motivem v logu je snadné. Avšak najít v současném znaku moderního výrobku navíc i mýtický motiv, to naleznete jen u traktorů Antonio Carraro. Bylo to v roce 1960, kdy si Antonio Carraro vybral pro své firemní logo symbol koní, který pochází z perských kreseb z počátku 17. století. Tato pozoruhodná kresba, vytvořená grafickým spojením dvou prvků obrazu, symbolizuje život, znovuzrození, vývoj a plodnost.

V době vzniku znaku už byly koně značně vytlačovány traktory a kdo mohl tehdy vědět, že tato výrobní značka bude symbolizovat firemní filozofii Antonio Carraro? Najde se symbol, který by mohl lépe vyjádřit koncept reverzibility? I když obraz otočíte vzhůru nohama, zůstává stále stejné. Nejen to, když se lépe podíváte, uzříte nikoli dva, ale čtyři koně. Opět symbol multifunkčních vlastností těchto jedinečných italských traktorů.
Antické znázornění, které nás spojuje s počátky civilizace může jistě symbolizovat takové traktory jaké vyrábí Antonio Carraro, určené pro speciální odvětví zemědělství – pro zahradnictví a pro komunální práce. Stroje, které se v tisíci variantách provedení a vybavení dodávají do celého světa. I do České republiky.
A jak se vyvíjejí výrobky, tak se svým tvarem a provedením vyvíjejí též jejich loga. Dosavadní znak čtvercového tvaru se změnil v podobu erbu se zúženou dolní částí. Symbol běžících koní zůstává. Nové logo předznamenává další vývojovou etapu značky Antonio Carraro.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down