13. ročník soutěže Rodinná firma roku

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR vyhlašuje 13. ročník soutěže Rodinná firma roku. Zúčastnit se ho mohou malé a střední rodinné podniky, které mají alespoň pětiletou historii.

Soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR je prestižní soutěží s třináctiletou tradicí pořádaná AMSP ČR. Soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR hledá inspirativní příběhy rodinných firem, které úspěšně překonaly mnohá úskalí v podnikání, zakládají si na dobrém jménu, čestném jednání a tradici firmy, kterou zamýšlejí zachovat prostřednictvím svých následníků i pro další generace. Rodinné firmy podnikají promyšleně, odpovědně, v dlouhodobém horizontu a také pomáhají v místě, kde působí. Je pro ně důležitá i podpora rodiny v podnikání či sdílení zkušeností. Připojte se i vy do tohoto významného soutěžního klání, které má více jak 13 letou tradici! Firmy na předních místech se dočkají významné medializace.

Základní podmínky

Kategorie Malé firmy

  • Obrat do 10 mil. EUR,
  • bilanční suma do 10 mil. EUR,
  • doba podnikání alespoň 5 let,
  • maximálně 50 zaměstnanců,
  • firma bez delikventní úvěrové historie,
  • rodinná firma z pohledu vlastnické struktury,
  • zapojení dvou a více rodinných příslušníků do podnikání

​​

Kategorie Střední firmy

  • Obrat do 50 mil. EUR,
  • bilanční suma do 43 mil. EUR,
  • doba podnikání alespoň 5 let,
  • maximálně 250 zaměstnanců,
  • firma bez delikventní úvěrové historie,
  • rodinná firma z pohledu vlastnické struktury,
  • zapojení dvou a více rodinných příslušníků do podnikání.

Hodnoticí kritéria

Podnikatelský příběh, obor podnikání, zvládání překážek, vize, strategie firmy, komunikace, příp. pozitivní dopad podpory na místní komunitu:

  • Inspirativní a zajímavý podnikatelský příběh, překonané překážky
  • Příprava či zkušenosti z generační výměny
  • Promyšlenost, systematičnost činnosti firmy
  • Péče o zaměstnance
  • Odpovědný přístup firmy ve všech oblastech její podnikatelské činnosti


Specifika pro hodnoticí komisi:

  • Jedinečnost produktů či služeb
  • Exportní zaměření firmy a zahraniční expanze.
  • Navázání na práci předků a rozvoj regionální tradice, případně její
    rozvinutí v moderní době.
  •  Příkladný přístup k zaměstnancům, vzdělávání lidí, příklady mimořádné sociální péče o zaměstnance a jejich rodiny.
  • PR hodnota firmy, stávající a potenciál v této oblasti.
  • Společenská a lokální odpovědnost (podpora regionálních škol, zaměstnávání učňů, podpora řemesel, spolupráce s vysokými školami, podpora dětského a mládežnického sportu).
  • Stabilizace lidí a rozvoj podnikání na venkově.

Zdroj: Rodinna firma roku*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down