Autor
Kategorie:
Nezařazené

Zahradaweb tři měsíce poté

Imperativem dneška je rychlá dostupnost informací. Vědět včas o šíření chorob, o pohybech cen na trhu, o prognózách pěstování, o výstavách a veletrzích, o produkci pěstovaných komodit v okolních zemích, o nabídce výrobců a prodejců osiv, sadby, hnojiv, mechanizace, ochranných přípravků, šlechtitelů nových odrůd, o uplatnění nových technologických postupů……

Orientace ve velkém množství zahradnických, ovocnářských, květinářských informací, které se objevují většinou nahodile bez systému v různých periodikách bývá mnohdy obtížné a to nebereme v úvahu serióznost toho kterého titulu.
Vydavatelství Ing. Martin Sedláček, potažmo redakce časopisu Zahradnictví, se již čtvrtým měsícem snaží tuto mezeru zaplnit novými specializovanými webovými stránkami http://www.zahradaweb.cz. Můžeme dnes konstatovat, že se podařilo mnohé, ale důvod k uspokojení stále ještě není.
Proč si otevřít stránky http://www.zahradaweb.cz?
– Možnost vyhledávání odborných článků pomocí klíčových slov, ve stále doplňované databázi.
– Přehledné řazení aktuálních zahradnických akcí s krátkými informacemi.
– Možnost umístit v rubrice Zahradnický servis odkaz na své webové stránky.
– Možnost nalézt odkazy na výrobce zahradní techniky, hnojiv, osiv, pěstitele ovoce, zeleniny, květin, služby, spolky a sdružení, úřady a instituce, školy, výzkumné ústavy, ….
– Možnost umístění nabídky a poptávky, která bude automaticky zveřejňována v týdeníku Zemědělec.
– Zviditelnění vaší firmy prostřednictvím umístěné reklamy.
Letos bychom chtěli začít zahradníkům, ovocnářům a floristům zpřístupnit aktuální informace z komoditních burz, případně jiné aktuální informace.
Otázkou zůstává, jak přitáhnout k počítači a k otevření právě této domény ty, pro které jsou tyto stránky určeny. Jistě, dá se stále zlepšovat a zatraktivňovat forma a obsah, uveřejňovat stále nové a nové odborné a aktuální informace, zvětšovat databázi informací, atd. Co ale bude asi v současnosti nejdůležitějším prvkem sledovanosti ? Domníváme se, že pocit potřeby, která je většinou motivována ekonomickým tlakem. Samozřejmostí by přitom měla být odpovídající kvalita a srozumitelnost.
Doufáme, že se nám postupem času současně s tímto pocitem, i přes velkou vytíženost našich zahradníků a ovocnářů během sezóny, podaří upevnit jistě pozitivní vztah naší zahradnické obce k elektronickým médiím.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *