Královka – Nové floristické centrum v Brně

Nové floristické centrum v Brně Pondělí 4. října patřilo otevření nového velkoobchodního centra v blízkosti dálničního sjezdu Brno-Jih. Pomyslnou slavnostní pásku přestřihli Ing. Zdeněk Nachlinger z firmy Bohemiaseed, s. r. o., Jiří Roškota z firmy Rosa, Petr Tichý z Ar. G. Delta, s. r. o. a Ing. Miroslav Novotný z Keramiky Neolit.

Celková prodejní plocha floristického centra Královka dosahuje téměř 900 m2. V rámci slavnostního otevření se uskutečnila předváděčka aranžování sušených květin v podání Hany Šebestové z Hrádku u Sušice a odpoledne patřilo autogramiádě knihy Petra Matušky Aranžování květin.

Zeptali jsme se:
Ing Zdeňaka Nachlingera
Jak dlouho jste se zabývali myšlenkou přesunu do této lokality?
O tom, že změníme působiště jsme uvažovali již dva roky. Bylo nám jasné, že pokud bychom se přesunuli z předchozího působiště V Obřanech někam jinam sami, nebylo by to úplně bez rizika. Našli jsme proto partnery, kteří uvažovali podobně. Pak jsme společně hledali vhodnou lokalitu a našli tyto prostory.
Rekonstrukce proběhla rychle?
Mountfield odešel k 10. září, my jsme do objektu přišli 16 září a okamžitě jsme začali upravovat. Prodejní plochy a skladové prostory mají 236 m2.
Je tato poloha výhodnější ve srovnání s předchozím prodejním místem?
Sever Brna je téměř izolován, což bylo brzdou dalšího rozvoje, tady jsme naopak prvním objektem po sjezdu z dálnice.

Petra Tichého
Řekněte něco krátce o vaší firmě.
Zastupujeme polský Bartec, což je jedna z největších firem ve svém oboru v Evropě.
Specializujeme se na voňavý parafín a dekorativní svíčky. Nabízíme také solné svícny, sklo a dárkové předměty. Stuhy, hedvábný papír a jiný materiál pro floristy a květináře dodáváme i do jiných velkoobchodů.
Proč jste se rozhodli vy pro toto místo?
Šlo nám především o zákazníka. V K-Maxu neměl kde parkovat, musel nosit zboží po schodech. Tato budova vypadá nádherně, má dostatek parkovacích míst, naskladnění i odvoz zboží zákazníky je pohodlné. Význam má i poloha – firmy z oboru se soustřeďují na jih Brna (Dárkové předměty, živé květy aj.), ostatní lokality nejsou tak výhodné. Naše prodejní plocha má 96 m2.

Jiřího Roškoty
A jaký byl váš záměr?
Stejný jako u ostatních tří firem. Rádi bychom zde udělali kompletní servis pro své zákazníky. Pro nás je výhodou blízkost obchodů s řezanými a hrnkovými květinami Florplant, s. r. o. a Florimex, které jsou v tomto areálu. Předtím jsme měli obchod v Obřanech na ploše 100 m2, což byla lokalita mimo pohodlný dosah zákazníků. Hledali jsme nové prostory a našli jsme je. Máme velmi široký sortiment, a proto potřebujeme poměrně velkou plochu k jeho vystavení. Tady mohou zákazníci vybírat na ploše 400 m2 a jsme přesvědčeni, že současná nabídka i služby zaujmou a přitáhnou více klientů.

Miroslava Novotného
Vy už v tomto areálu působíte déle, jak hodnotíte novou situaci?
Na trhu jsme 12 let, sídlo jsme měli původně v Ostopovicích. Když se naskytla tato příležitost využili jsme ji a velkoobchod z dárkovými předměty jsme přesunuli sem. V areálu máme již několik let zahradní centrum s dalším sortimentem. V budově prodáváme na ploše 160 m2, zahradní centrum je na ploše 3150 m2 (650 m2 skleníků a 2500 volných ploch).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *