Komunikace – cesta rozvoje

Firma Vonekl v roce 2005 Před rokem touhle dobou jsme měli ve Voneklu za sebou jednu z nejtěžších operací v historii firmy a to za chodu přestěhovat firmu ze starých prostor do nové haly a rozběhnout provoz takřka bez výluky.

Tato náročná operace se díky dobré přípravě a nasazení všech zaměstnanců podařila a bylo odstartováno do nové historie firmy Vonekl. S odstupem času se ukazuje, že to bylo správné rozhodnutí ve správný čas. A kdo na tom nejvíce získal je zákazník, neboť díky vysoké úrovni komfortu při nákupu ušetří čas i peníze. Zejména tím, že si může lépe zorganizovat svůj čas a nakupovat před otevřením svého obchodu nebo naopak po skončení otevírací doby ve své provozovně a doplnit potřebné zásoby nebo aktuální potřeby dle poptávky – otevřeno je totiž od 6:00 – 20:00 ve všední den a 8:00 – 11:30 v sobotu a v neděli. Ušetří samozřejmě i tím, že je pod „jednou střechou“ soustředěna komplexní nabídka pro květináře, floristy, dárkové a dekorační prodejny a stále je „něco nového“ a za ceny, které potěší.

Jsme potěšeni, že stále přibývá těch zákazníků, kteří si váží svého času a místo neustálého shánění „o korunu levnějšího“ zboží, zejména v řezaných květinách, jsou vstřícnější a ochotnější k vzájemné komunikaci a na kterou se můžou spolehnout obě strany.
Dnes tím spíše, kdy se po zkušenostech nevyplácí zbytečně riskovat a udržet servis a sortiment je náročné pro obě strany, jak pro maloobchod, tak i pro velkoobchod. Dobrá komunikace mezi nimi je správnou cestou, jak snižovat své náklady na jedné straně a expandovat a uspokojovat poptávku svých zákazníků na straně druhé.

V letošním roce zavedeme do praxe několik opatření, která budou naše zákazníky lépe informovat o tom co je nového a co se připravuje. Změnu doznají i Floristické dílny, které v letošním roce budou zaměřeny na zvýšení efektivity prodeje v maloobchodě, informace o ošetřování květin a samozřejmě inspirace při práci s novinkami. Velkou výhodou budou pro zákazníky firmy Vonekl nasbírané květinové body. V novém roce již za 80 květinových bodů mohou mít účast pro jednu osobu na jeden seminář. Zajímavé je to zejména pro majitele květinových obchodů s více zaměstnanci, které tak soustavně mohou posílat své zástupce na pracovní semináře a přitom ušetřit. (Více informací na www.vonekl.cz.)

Tak jako v loňském roce i letos budeme mít v sortimentu mnoho novinek a mnohem více chceme inspirovat naše zákazníky, co se dá se zbožím provést. A jsme zase u komunikace, v tom je naše společná budoucnost a proto sledujte naše webové stránky nebo ještě lépe, buďte stálými zákazníky firmy Vonekl a dostanete mnohem více než jen zboží – dostanete inspiraci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *