Česká květina je veřejným pojmem

Zviditelnění značky Česká květina, která je symbolem kvalitních českých výpěstků, nabralo vyšších obrátek. Ještě před slavnostním zahájením výstavy Flora Olomouc se na půdě Agrární komory ČR konala tisková konference, kde byl celý projekt představen komerčním médiím. Svou podporu projektu vyjádřil osobně také ministr zemědělství.

Velkým pokrokem z hlediska komunikace na vládní úrovni byla bezpochyby návštěva ministra zemědělství Mariana Jurečky. Ten ve svém projevu podtrhl význam květinářského sektoru, ve kterém podle svých slov spatřuje velký potenciál. Z pozice své funkce hodlá podporovat rozvoj konkurenceschopnosti a budoucnost vidí také ve vytváření pracovních míst pro nezaměstnané. Květinářský obor považuje za dlouhodobě opomíjený. Potvrdil, že i v programovém období na roky 2014–2020 bude pokračovat podpora pěstování okrasných rostlin z Programu rozvoje venkova. Projekt Česká květina označil za perspektivní cestu pro zvýšení prodeje českých výpěstků. Přislíbil také svou účast na slavnostním otevření zrekonstruovaného pavilonu A olomouckého výstaviště při zahájení výstavy Flora Olomouc.*

Text a foto Daniela Urešová

Celý text článku naleznete v tištěné verzi časopisu zahradnictví 5/2014.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *